Stan zagrożeń w internecie znajduje się obecnie na poziomie standardowym. Nie występują duże epidemie a eksperci z Kaspersky Lab nie zanotowali żadnych poważnych incydentów związanych z bezpieczeństwem. Poziom zagrożenia: 1
Ostatnie posty
Najpopularniejsze

Clash of Greed

Andriej Kostin
Dodany 8 maja 2017, 11:54 CEST
Tagi:

W 2015 roku gra Clash of Clans przynosiła swojemu twórcy, firmie Supercell, około 1,5 miliona dolarów dziennie. Następnie, po usunięciu błędów w pierwszej grze i wprowadzeniu bitew z rzeczywistymi graczami w nowej grze, firma wypuściła nowy projekt Clash Royale, w którym występowali ci sami bohaterowie i który cechowała ta sama bajkowa stylistyka znana z pierwszego projeku. Niestety, im popularniejsza gra, tym większe prawdopodobieństwo, że oszuści będą próbowali zbić fortunę na jej popularności, np. poprzez organizowanie ataków phishingowych na graczy.   

Model zarabiania pieniędzy w przypadku obu gier został dokładnie przemyślany: w grę zagrać może każdy bez konieczności inwestowania prawdziwych pieniędzy. To jednak oznacza, że można włożyć mnóstwo wysiłku w gry, częstokroć przegrywając z innymi graczami, którzy kupują i ulepszają rzadkie i mocne karty o  bardzo niskich współczynnikach „drop rate” lub...